PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS
PREKIŲ PRISTATYMO IŠLAIDOS, BŪDAI IR TERMINAI
1. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
2. Prekės pristatomos naudojantis siuntų tarnybų DPD, LP Express ir Omniva paštomatų paslaugomis.
3. Prekių pristatymas Klientui yra mokamas, išskyrus atvejus, kai prekių krepšelio suma viršija 50 Eur. Prekių pristatymo kaina nustatoma pagal pasirinktos siuntos tarnybos įkainius. Konkreti prekių pristatymo kaina Klientui nurodoma Klientui pareiškus valią sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį (suformavus prekių krepšelį).
4. Klientas privalo padengti pakartotinio pristatymo išlaidas, kai užsakymas negali būti pristatytas Klientui dėl Kliento kaltės (pavyzdžiui, Klientas nurodė neteisingus pristatymo duomenis).
5. Prekės Internetinėje parduotuvėje paruošiamos ir išsiunčiamos per 24 val. Bendrą prekių gavimo terminą (pristatymo terminą) sudaro laikas, per kurį Bendrovė paruošia užsakymą išsiuntimui, bei laikas, per kurį siuntų tarnyba pristato Prekes. Siuntų tarnybos prekių pristatymo Klientui laikas priklauso nuo Kliento pasirinktos siuntos tarnybos. Įprastai siuntos pristatomos per 2-3 dienas.
6. Užsakymas pradedamas vykdyti gavus apmokėjimą.
7. Apie kiekvieną užsakymo vykdymo etapą Klientas yra informuojamas el. paštu. Išskirtiniais atvejais, kai užsakymo įvykdymo terminas prasitęsia, Bendrovė nedelsiant informuoja Klientus telefonu arba el.paštu.
Pastaba! Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai nėra vykdomi.
PREKIŲ GRĄŽINIMO BŪDAI IR TERMINAI
8. Klientas, gavęs nekokybiškas ar sugadintas prekes, turi teisę prašyti prekes pakeisti tinkamomis arba grąžinti pinigus. Jei Klientas gavo nekokybišką prekę, prekę su gamybos defektu ar turi kitų pastabų dėl gautų prekių ir nori jas grąžinti – prašome informuoti Bendrovę telefonu +370 690 52241 arba el. paštu info@letenantas.lt. per 2 dienas nuo prekių pristatymo dienos.
9. Kokybiškos, nenaudotos, originalioje pakuotėje prekės gali būti grąžintos Bendrovei per 14 dienų nuo prekių gavimo. Jeigu prekės grąžinamos ne dėl Bendrovės kaltės, prekių grąžinimo išlaidas padengia Klientas.
10. Grąžinamos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (išskyrus atvejus, kai grąžinamos nekokybiškos prekės). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai buvo būtini norint apžiūrėti prekes.
11. Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeista etiketė, nenuplėšta apsauginė plėvelė ir kt.). Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
12. Prekių nuotraukos Internetinėje parduotuvėje skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
13. Bendrovė nepatenkina Kliento pareikštos pretenzijos, jei prekių trūkumą sąlygojo:
· natūralus nusidėvėjimas;
· netinkamas naudojimas arba priežiūra;
· trūkumai, apie kuriuos Klientui buvo pranešta prieš perkant prekę;
· išoriniai veiksniai (išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų išorinių faktorių).
14. Pinigus už grąžintas prekes Bendrovė grąžina į Kliento banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas, per 7 darbo dienas nuo prekių gavimo.